dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | |
dc.contributor.author | Сідор, Ю. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-09T12:13:29Z | |
dc.date.available | 2024-07-09T12:13:29Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11542 | |
dc.description | Товканець, Г. В. Проектування уроків української мови у початковій школі як умова забезпечення якості освітнього процесу / Г. В. Товканець, Ю. І. Сідор // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.83-88. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянута проблема проєктування уроків української мови у початковій школі. Підкреслено, що результативність уроку української мови в початковій школі залежить від кількох складових: правильне визначення цілей та завдань, відбір змісту, раціональне поєднання методів та прийомів, організація всієї роботи на уроці. Визначено етапи проєктування уроків: планування системи занять, діагностика початкових умов (за напрямами: навчання, розвиток, виховання), визначення цілей та постановка завдань заняття, тобто визначення задуму, проектування структури заняття, зокрема основного та допоміжного матеріалу, методів, прийомів, організаційних форм, підготовка до проведення заняття, проведення заняття, аналіз проведеного заняття тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | урок української мови | uk_UA |
dc.subject | проєктування уроку | uk_UA |
dc.subject | структура уроку | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Проектування уроків української мови у початковій школі як умова забезпечення якості освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |