00 DSpace/Manakin Repository

Педагогіка партнерства: сутність, принципи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Лемак, Т. В.
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:30:02Z
dc.date.available 2024-07-08T11:30:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539
dc.description Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55. uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу учня в освітньому процесі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject партнерська взаємодія uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.title Педагогіка партнерства: сутність, принципи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу