Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.contributor.author | Лемак, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T11:30:02Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T11:30:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539 | |
dc.description | Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу учня в освітньому процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | партнерство | uk_UA |
dc.subject | партнерська взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Педагогіка партнерства: сутність, принципи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |