dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Лемак, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-08T11:30:02Z |
|
dc.date.available |
2024-07-08T11:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539 |
|
dc.description |
Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити
ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської
взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в
освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших
школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу
учня в освітньому процесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
партнерська взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.title |
Педагогіка партнерства: сутність, принципи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |