Abstract:
У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити
ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської
взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в
освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших
школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу
учня в освітньому процесі.
Description:
Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55.