00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Фельдеші, К.Т.
dc.date.accessioned 2024-07-08T10:46:23Z
dc.date.available 2024-07-08T10:46:23Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
dc.description Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків), емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі (розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject інтерес uk_UA
dc.subject пізнавальний інтерес uk_UA
dc.subject предметний світ uk_UA
dc.subject дошкільник uk_UA
dc.title Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу