Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Фельдеші, К.Т. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T10:46:23Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T10:46:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537 | |
dc.description | Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків), емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі (розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | предметний світ | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |