Abstract:
У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального
інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між
собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі
освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність
до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків),
емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі
(розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить
основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу.
Description:
Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44.