Abstract:
Стаття присвячена дослідженню освітньо-розвивального потенціалу LEGOтехнологій у контексті розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку.
Автори звертають увагу на важливість цього періоду у формуванні основних когнітивних
навичок та розвитку дитячої особистості. Стаття визначає ключові аспекти
використання LEGO-конструктора як інструменту для стимулювання фізичного,
когнітивного, соціального та творчого розвитку.
Description:
Іванова В.В., Вакій А.В. Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку / Іванова В.В., Вакій А.В. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 30-34.