Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто проблему міжпредметної інтеграції дослідницької діяльності у
звʼязку з активним використанням проєктного методу в освітньому процесі початкової
школи. Авторами зосереджено увагу на характеристиці сутності та особливостях
організації міжпредметної інтеграції проектної діяльності у початковій школі; виділено
передумови застосування міжпредметних проєктів в інтегрованому курсі «Я досліджую
світ».
Суть розробки, основні результати:
Кузьма-Качур М.І., Гунько І.В. Проєкт як форма міжпредметної інтеграції при вивченні курсу "Я досліджую світ" / Кузьма-Качур М.І., Гунько І.В. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 21-25.