Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Герич, А.А. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-01T11:37:36Z | |
dc.date.available | 2024-07-01T11:37:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528 | |
dc.description | Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | особистісно | uk_UA |
dc.subject | орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | модельне навчання | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |