DSpace Repository

Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.contributor.author Герич, А.А.
dc.date.accessioned 2024-07-01T11:37:36Z
dc.date.available 2024-07-01T11:37:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528
dc.description Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання, особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання. Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject здобувачі початкової освіти uk_UA
dc.subject проєктна діяльність uk_UA
dc.subject особистісно uk_UA
dc.subject орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject діяльнісний підхід uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject модельне навчання uk_UA
dc.title Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account