dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Герич, А.А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-01T11:37:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-01T11:37:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11528 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової
освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами
зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання,
особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання.
Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової
компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке
дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі початкової освіти |
uk_UA |
dc.subject |
проєктна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно |
uk_UA |
dc.subject |
орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
діяльнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
модельне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |