Zusammenfassung:
У статті розглянуто концептуальні підходи до вивчення здобувачами початкової
освіти природничої освітньої галузі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Авторами
зосереджено увагу на характеристиці таких підходів: проєктна технологія навчання,
особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, дистанційне та модельне навчання.
Впровадження означених концептуальних підходів до формування природничо-наукової
компетентності є новим, нестандартним рішенням розвитку освітнього процесу, яке
дозволить вже найближчим часом досягти якісно нового освітнього результату.
Beschreibung:
Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. Концептуальні підходи до вивчення природничої освітньої галузі / Кузьма-Качур М.І., Герич А.А. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 11-16.