Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Хома, Петро Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-06-28T12:07:51Z | |
dc.date.available | 2024-06-28T12:07:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524 | |
dc.description | Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя. Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок; персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних; педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно адаптуватися до цифрових інновацій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність вчителя | uk_UA |
dc.subject | компоненти цифрової компетентності | uk_UA |
dc.subject | навички цифрової компетентності | uk_UA |
dc.subject | психологічні особливості навичок професійної компетентності | uk_UA |
dc.title | Цифрова компетентність вчителя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |