Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Хома, Петро Петрович
dc.date.accessioned 2024-06-28T12:07:51Z
dc.date.available 2024-06-28T12:07:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524
dc.description Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). uk_UA
dc.description.abstract Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя. Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок; персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних; педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно адаптуватися до цифрових інновацій. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject цифрова компетентність uk_UA
dc.subject цифрова компетентність вчителя uk_UA
dc.subject компоненти цифрової компетентності uk_UA
dc.subject навички цифрової компетентності uk_UA
dc.subject психологічні особливості навичок професійної компетентності uk_UA
dc.title Цифрова компетентність вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу