dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Хома, Петро Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-28T12:07:51Z |
|
dc.date.available |
2024-06-28T12:07:51Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11524 |
|
dc.description |
Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя.
Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок;
персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова
компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних;
педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно
адаптуватися до цифрових інновацій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова компетентність вчителя |
uk_UA |
dc.subject |
компоненти цифрової компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
навички цифрової компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
психологічні особливості навичок професійної компетентності |
uk_UA |
dc.title |
Цифрова компетентність вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |