Abstract:
Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентність вчителя.
Основні її компоненти є: планування та реалізація; оцінка та зворотній зв'язок;
персоналізація; професійний розвиток; цифрова етика та безпека; інноваційність. Цифрова
компетентність ґрунтується на навичках: технічних; інформаційних; комунікативних;
педагогічних. Розуміння психологічних аспектів цих навичок допомагає вчителям успішно
адаптуватися до цифрових інновацій.
Description:
Щербан Т.Д., Хома П.П. Цифрова компетентність вчителя / Щербан Т.Д., Хома П.П. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 273-280. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).