Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | |
dc.contributor.author | Шепа, Г. | |
dc.contributor.author | Фізеші, Й. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-28T10:40:40Z | |
dc.date.available | 2024-06-28T10:40:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11521 | |
dc.description | Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. Особливості початкової освіти в Скандинавських країнах / Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 245-254. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості початкової освіти в країнах Скандинавії – Данії, Норвегії, Швеції. З’ясовано особливості здобуття початкової освіти та її місця в структурі системи освіти, початок навчання та терміни навчання в початковій школі. Звернено увагу на процеси реформування початкової освіти (New Nordic School (2012), Knowledge Promotion (2020)). Відстежено особливості управління в сфері початкової освіти та з’ясовано тенденції в здійсненні управління, зокрема децентралізації. Визначено, що початкова освіта є безкоштовною та здійснюється за кошти державного, регіонального та муніципальних бюджетів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | управління закладами освіти | uk_UA |
dc.subject | фінансування початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | Данія | uk_UA |
dc.subject | Норвегія | uk_UA |
dc.subject | Швеція | uk_UA |
dc.title | Особливості початкової освіти в Скандинавських країнах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |