dc.contributor.author |
Фізеші, Октавія Йосипівна |
|
dc.contributor.author |
Шепа, Г. |
|
dc.contributor.author |
Фізеші, Й. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-28T10:40:40Z |
|
dc.date.available |
2024-06-28T10:40:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11521 |
|
dc.description |
Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. Особливості початкової освіти в Скандинавських країнах / Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 245-254. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано особливості початкової освіти в країнах Скандинавії –
Данії, Норвегії, Швеції. З’ясовано особливості здобуття початкової освіти та її місця в
структурі системи освіти, початок навчання та терміни навчання в початковій школі. Звернено увагу на процеси реформування початкової освіти (New Nordic School (2012),
Knowledge Promotion (2020)). Відстежено особливості управління в сфері початкової освіти
та з’ясовано тенденції в здійсненні управління, зокрема децентралізації. Визначено, що
початкова освіта є безкоштовною та здійснюється за кошти державного, регіонального
та муніципальних бюджетів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
управління закладами освіти |
uk_UA |
dc.subject |
фінансування початкової освіти |
uk_UA |
dc.subject |
Данія |
uk_UA |
dc.subject |
Норвегія |
uk_UA |
dc.subject |
Швеція |
uk_UA |
dc.title |
Особливості початкової освіти в Скандинавських країнах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |