Zusammenfassung:
У статті проаналізовано особливості початкової освіти в країнах Скандинавії –
Данії, Норвегії, Швеції. З’ясовано особливості здобуття початкової освіти та її місця в
структурі системи освіти, початок навчання та терміни навчання в початковій школі. Звернено увагу на процеси реформування початкової освіти (New Nordic School (2012),
Knowledge Promotion (2020)). Відстежено особливості управління в сфері початкової освіти
та з’ясовано тенденції в здійсненні управління, зокрема децентралізації. Визначено, що
початкова освіта є безкоштовною та здійснюється за кошти державного, регіонального
та муніципальних бюджетів.
Beschreibung:
Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. Особливості початкової освіти в Скандинавських країнах / Фізеші О.Й., Шепа Г., Фізеші Й. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 245-254. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).