Аннотации:
В статті розкрито значення формування фінансової грамотності у дітей
дошкільного віку. Визначено актуальні дослідження з даного питання. Виокремлено основні методи і засоби формування фінансової грамотності, розкрито значення ігрової діяльності
в процесі формування економічних знань, умінь і навичок.
Ключові слова: соціально-фінансова грамотність, навчальна та ігрова діяльність,
форми і методи роботи.
Описание:
Русин Н.М., Черепаня Н.І., Мішко М. Формування фінансової грамотності у дітей дошкільного віку в різних видах діяльності / Русин Н.М., Черепаня Н.І., Мішко М. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С. 201-207. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).