Abstract:
У статті розкривається питання щодо значення текстотворчих умінь на уроках
читання у молодших класах. Зазначено, що для результативності роботи з учнями потрібно
використовуватии систему вправ для розвитку як усного, так і писемного мовлення.
Зауважено, що компетентнісний підхід у вивченні української мови передбачає акцентуацію
на розвиток ключових компетентностей початкової школи.
Description:
Розман І.І., Шпиток А.В. Значення текстотворчих умінь на уроках читання у початкових класах / Розман І.І., Шпиток А.В. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.184-188. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).