Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | |
dc.contributor.author | Джус, Д. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T10:12:47Z | |
dc.date.available | 2024-06-26T10:12:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11510 | |
dc.description | Кас’яненко О.М., Джус Д. Раннє виявлення і основні напрями профілактики мовленнєвих порушунь в перші роки життя дитини / Кас’яненко О.М., Джус Д. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.98-112. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається одне із пріоритетних завдань спеціальної освіти − необхідність створення умов для раннього виявлення мовленнєвих порушень в перші роки життя дитини. Профілактика порушень мовлення, як і профілактика будь-яких захворювань або патологічних станів, базується на виключенні з життя дитини тих причин, які можуть призвести до виникнення патології. Розглянуто рекомендації щодо попередження появи вторинних і третинних порушень мовлення. На основі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури з досліджуваної проблеми, авторами визначено напрями корекційної роботи з дітьми-логопатами раннього віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.subject | діти «групи ризику» | uk_UA |
dc.subject | раннє втручання | uk_UA |
dc.subject | вторинні | uk_UA |
dc.subject | відхилення | uk_UA |
dc.subject | критерії обстеження | uk_UA |
dc.subject | корекційна робота | uk_UA |
dc.title | Раннє виявлення і основні напрями профілактики мовленнєвих порушунь в перші роки життя дитини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |