Короткий опис(реферат):
У статті розглядається одне із пріоритетних завдань спеціальної освіти −
необхідність створення умов для раннього виявлення мовленнєвих порушень в перші роки
життя дитини. Профілактика порушень мовлення, як і профілактика будь-яких
захворювань або патологічних станів, базується на виключенні з життя дитини тих
причин, які можуть призвести до виникнення патології. Розглянуто рекомендації щодо
попередження появи вторинних і третинних порушень мовлення. На основі аналізу
психолого-педагогічної та методичної літератури з досліджуваної проблеми, авторами
визначено напрями корекційної роботи з дітьми-логопатами раннього віку.
Суть розробки, основні результати:
Кас’яненко О.М., Джус Д. Раннє виявлення і основні напрями профілактики мовленнєвих порушунь в перші роки життя дитини / Кас’яненко О.М., Джус Д. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.98-112. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).