Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T10:05:29Z | |
dc.date.available | 2024-06-26T10:05:29Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11509 | |
dc.description | Кас’яненко, О. М. Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти / О. М. Кас’яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.92-98. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема підготовки фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. Мета роботи полягає в аналізі галузі інклюзивної освіти, у виділені проблемних моментів та специфіки у підготовці спеціалізованих фахівців на українському на європейському досвіді. Розкрито принципи універсального дизайну для інклюзивного навчання, які практикуються у країнах ЄС. Схарактеризовано специфіку застосування інклюзивно-педагогічного підхіду у традиційному навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | європейського досвід | uk_UA |
dc.subject | учні з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | спеціалізоване втручання | uk_UA |
dc.subject | універсальний дизайн для інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.subject | інклюзивно-педагогічний підхід | uk_UA |
dc.subject | інтеграції дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |