Abstract:
У статті розглядається проблема підготовки фахівців у галузі спеціальної та
інклюзивної освіти. Мета роботи полягає в аналізі галузі інклюзивної освіти, у виділені
проблемних моментів та специфіки у підготовці спеціалізованих фахівців на українському на
європейському досвіді. Розкрито принципи універсального дизайну для інклюзивного
навчання, які практикуються у країнах ЄС. Схарактеризовано специфіку застосування
інклюзивно-педагогічного підхіду у традиційному навчанні.
Description:
Кас’яненко, О. М. Стратегії європейського досвіду у підготовці фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти / О. М. Кас’яненко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.92-98. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).