Короткий опис(реферат):
У статті проведено аналіз наукових досліджень у галузі психології та психофізіології з
метою виявити цінності дітей дошкільного віку.
Виділено такі вікові цінності: казково-міфічне світосприйняття; підвищена рухова
активність; особлива сприйнятливість і вразливість дитини; дитяча безпосередність,
наївність, особлива довірливість; емоційність дітей і відкритість світу.
Встановлено, що психофізіологічні особливості є тією ціннісною основою особистості
дитини дошкільного віку, яка дає змогу говорити про те, що дошкільне дитинство
відноситься не стільки до адаптивного типу життєдіяльності, скільки до вирішального
періоду становлення фундаментальних, провідних утворень особистості, має
сензитивність до формування базових основ особистості, досягнення оптимального рівня
їхнього розвитку
Суть розробки, основні результати:
Іванова, В. В. Психофізіологічні особливості як ціннісна основа особистості дитини дошкільного віку / В. В. Іванова // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.84-92. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).