Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | |
dc.contributor.author | Шелея, Е.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-25T11:42:06Z | |
dc.date.available | 2024-06-25T11:42:06Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11506 | |
dc.description | Барчі Б.В., Шелея Е.М. Толерантність вчителя як умова успішної взаємодії з учнями / Барчі Б.В., Шелея Е.М. // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2024. - Вип. 1(36). - С.62-69. - (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.). | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано поняття «толерантність», обґрунтовано важливість та особливості формування толерантності вчителя та учнів школи. Охарактеризовано чинники, що впливають на ефективність процесу формування толерантності. На основі аналізу праць науковців дано визначення педагогічних умов формування та структурні компоненти толерантності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | терпимість | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | ненасильство | uk_UA |
dc.subject | соціальна дистанція | uk_UA |
dc.title | Толерантність вчителя як умова успішної взаємодії з учнями | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |