Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-14T07:50:03Z | |
dc.date.available | 2024-06-14T07:50:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11463 | |
dc.description | Попович О. М. Акмеологічні основи удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти / О. М. Попович // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - Випуск 68. Том 2. 2024. - С. 128-131 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичне обґрунтування акмеологічних основ удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти. Представлено принципи, на яких ґрунтується державна політика України у сфері вищої освіти та трактування поняття «освітній процес», «вища освіта» у вітчизняній законодавчій базі. Зазначено, що метою освітнього процесу є всебічний розвиток особистості; цілеспрямована організація та здійснення освітньої аудиторної та позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти в ході якої відбувається засвоєння знань, умінь, навичок та компетентностей, набуття досвіду практичної діяльності, розвиток здібностей та формування мотивації здобуття освіти протягом усього життя. Саме тому одним із вагомих напрямів удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти, на наш погляд, є використання потенціалу акмеології. Представлено найбільш актуальні в межах дослідження визначення дефініцій акмеологія,акме, акмеологічний підхід та акмеологічний заклад освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | акмеологія | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Акмеологічні основи удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |