Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-10T07:53:00Z | |
dc.date.available | 2024-06-10T07:53:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11448 | |
dc.description | Попович О. Теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів // Молодь і ринок, № 3 (223) березень 2024. С.41-45 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів. Представлено трактування науковцями ключових понять дослідження і на цій основі – авторське розуміння феномену соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Аналіз наукових джерел показав вагомість міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня для здійснення майбутніми вихователями ефективної професійної діяльності в умовах сучасних закладів дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | командна робота | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |