dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-10T07:53:00Z |
|
dc.date.available |
2024-06-10T07:53:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11448 |
|
dc.description |
Попович О. Теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів // Молодь і ринок, № 3 (223) березень 2024. С.41-45 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів. Представлено трактування науковцями ключових понять дослідження і на цій основі – авторське розуміння феномену соціальної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Аналіз наукових джерел показав вагомість міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня для здійснення
майбутніми вихователями ефективної професійної діяльності в умовах сучасних закладів дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобич |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
міжособистісна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
командна робота |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |