Abstract:
У статті досліджено теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів. Представлено трактування науковцями ключових понять дослідження і на цій основі – авторське розуміння феномену соціальної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Аналіз наукових джерел показав вагомість міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня для здійснення
майбутніми вихователями ефективної професійної діяльності в умовах сучасних закладів дошкільної освіти.
Description:
Попович О. Теоретико-методологічні засади формування соціальної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах сучасних викликів // Молодь і ринок, № 3 (223) березень 2024. С.41-45