Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.contributor.author | Бобирєва, Олена Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-10T07:19:18Z | |
dc.date.available | 2024-06-10T07:19:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11447 | |
dc.description | Атрощенко Т. Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Тетяна Атрощенко, Оксана Попович, Олена Бобирєва // Молодь і ринок. - № 2 (222) лютий 2024. - С. 42-46 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретичне обґрунтування компонентно-структурної характеристики фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Авторами встановлено, що фахова компетентність майбутніх вихователів структурно є сукупністю чотирьох компонентів (мотиваційного, когнітивного, конативного та рефлексивного), які відображають необхідний обсяг теоретичних знань, практичних умінь та навичок професійної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти, особистісно-професійні якості й умотивованість фахівців. Кожен компонент деталізується критеріями (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-пізнавальний; конативнопрактичний та рефлексивно-особистісний) з відповідними показниками. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | компоненти | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | показники | uk_UA |
dc.title | Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |