Abstract:
У статті представлено теоретичне обґрунтування компонентно-структурної характеристики фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Авторами встановлено, що фахова компетентність майбутніх вихователів структурно є сукупністю чотирьох компонентів (мотиваційного, когнітивного, конативного та рефлексивного), які відображають необхідний обсяг теоретичних знань, практичних умінь та навичок професійної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти, особистісно-професійні якості й умотивованість фахівців. Кожен компонент деталізується критеріями (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-пізнавальний; конативнопрактичний та рефлексивно-особистісний) з відповідними показниками.
Description:
Атрощенко Т. Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Тетяна Атрощенко, Оксана Попович, Олена Бобирєва // Молодь і ринок. - № 2 (222) лютий 2024. - С. 42-46