dc.contributor.author |
Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Бобирєва, Олена Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-10T07:19:18Z |
|
dc.date.available |
2024-06-10T07:19:18Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11447 |
|
dc.description |
Атрощенко Т. Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Тетяна Атрощенко, Оксана Попович, Олена Бобирєва // Молодь і ринок. - № 2 (222) лютий 2024. - С. 42-46 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено теоретичне обґрунтування компонентно-структурної характеристики фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Авторами встановлено, що фахова компетентність майбутніх вихователів структурно є сукупністю чотирьох компонентів (мотиваційного, когнітивного, конативного та рефлексивного), які відображають необхідний обсяг теоретичних знань, практичних умінь та навичок професійної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти, особистісно-професійні якості й умотивованість фахівців. Кожен компонент деталізується критеріями (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-пізнавальний; конативнопрактичний та рефлексивно-особистісний) з відповідними показниками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
фахова компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
фахова компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
компоненти |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.subject |
показники |
uk_UA |
dc.title |
Компонентно-структурна характеристика фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |