Репозиторий Dspace

Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лизанець, Анжела Гейзівна
dc.contributor.author Пеленко, В.
dc.date.accessioned 2024-05-29T10:53:30Z
dc.date.available 2024-05-29T10:53:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
dc.description Лизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject торговельне підприємство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject збутова політика uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись