dc.contributor.author |
Кулініч, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Тимчина, Ю. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-18T08:08:46Z |
|
dc.date.available |
2024-05-18T08:08:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11394 |
|
dc.description |
Кулініч Т. В., Тимчина Ю. А. Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». Випуск 1(36), 2024 . С.56-64 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Зміст різних трактувань конкурентної стратегії підприємства можна класифікувати
за різними ознаками та виокремити відповідні наукові підходи. Підхід планово-цільовий – це
науковий підхід, що ґрунтується на плануванні заходів конкурентного розвитку, способів і
механізмів управління ресурсами та процесами, визначенні цільових орієнтирів діяльності.
Підхід конкурентних переваг – це науковий підхід, що ґрунтується на створенні стійких
довготривалих конкурентних переваг на основі відмінностей бізнес-процесів. Підхід
результативний – це науковий підхід, що ґрунтується на тотальному управлінні ефективністю
розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентна стратегія (стратегія конкуренції) |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентна політика, |
uk_UA |
dc.subject |
принципи формування конкурентної стратегії підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
система конкурентних стратегій підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
комплексний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |