Zusammenfassung:
Зміст різних трактувань конкурентної стратегії підприємства можна класифікувати
за різними ознаками та виокремити відповідні наукові підходи. Підхід планово-цільовий – це
науковий підхід, що ґрунтується на плануванні заходів конкурентного розвитку, способів і
механізмів управління ресурсами та процесами, визначенні цільових орієнтирів діяльності.
Підхід конкурентних переваг – це науковий підхід, що ґрунтується на створенні стійких
довготривалих конкурентних переваг на основі відмінностей бізнес-процесів. Підхід
результативний – це науковий підхід, що ґрунтується на тотальному управлінні ефективністю
розвитку.
Beschreibung:
Кулініч Т. В., Тимчина Ю. А. Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». Випуск 1(36), 2024 . С.56-64