00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування освітнього середовища у фінських школах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швардак, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2024-05-09T06:58:57Z
dc.date.available 2024-05-09T06:58:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11374
dc.description Швардак, Маріанна Василівна Особливості формування освітнього середовища у фінських школах / Маріанна Василівна Швардак // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2024. - № 1(19). - С. 1388-1396 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню особливостей формування освітнього середовища у фінських школах. Відомо, що Фінляндія – країна, яка займає лідируючу позицію в світових рейтингах якості освіти. Разом з тим, це одна з країн, яка брала активну участь у реформуванні української освіти. Чимало її ідей лягло в основу концепції Нової української школи. Досвід Фінляндії і надалі вивчається українськими педагогічними та науково-педагогічними працівниками з метою виокремлення цінних ідей для подальшого впровадження в українську освіту. Одним із першорядних напрямів реформування освіти є освітнє середовище. Мета статті – аналіз освітнього середовища фінських шкіл задля виявлення ключових особливостей його формування. З’ясовано, що освітнє середовище закладу освіти трактується в нормативних документах як сукупність належних і безпечних умов, що створюються в закладі освіти для навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти і праці педагогічних працівників. Виявлено, що освітнє середовище у закладах Фінляндії організовано таким чином, щоб створити належні і безпечні умови для освітньої діяльності школярів та педагогічної діяльності вчителів. Визначено, що освітнє середовище фінських шкіл характеризується впровадженням комплексного інтегрованого підходу, що об'єднує фізичну, екологічну, психологічну та цифрову безпеку, комфортність, доступність, інклюзивність, безбар'єрність, умотивованість, інноваційність та практичну орієнтованість. Ці особливості сприяють формуванню високоякісного та гармонійного освітнього середовища, яке сприяє всебічному розвитку, взаєморозумінню та активному навчанню. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject заклад освіти Фінляндії uk_UA
dc.subject фізична uk_UA
dc.subject екологічна uk_UA
dc.subject психологічна та цифрова безпека uk_UA
dc.subject комфортність uk_UA
dc.subject доступність uk_UA
dc.subject інклюзивність uk_UA
dc.subject безбар'єрність uk_UA
dc.subject умотивованість uk_UA
dc.subject інноваційність та практична орієнтованість uk_UA
dc.title Особливості формування освітнього середовища у фінських школах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу