Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T08:21:51Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T08:21:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11373 | |
dc.description | Швардак М. В. Імерсивні технології в початковій освіті / М. В. Швардак // Науковий вісник Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки. - № 2 (11), 2023. - С. 227-239 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі використання імерсивних технологій у початковій освіті. З’ясовано, що імерсивні технології за останні роки стрімко розвинулись від сумнівно перспективних до трендових та скрізь використовуваних. Доведено, що введення їх в освітній процес Нової української школи є потребою сьогодення та чинником підвищення якості освіти. Визначено мету статті: вивчити особливості використання імерсивних технологій в початковій освіті. Уточнено сутність імерсивних технологій. Виділено складові імерсивних технологій: реальну (об'єктивну), доповнену (додану) та віртуальну реальності. Висвітлено якісні характеристики застосування імерсивних технологій у початковій освіті. Наведено приклади використання імерсивних технологій у процесі вивчення різних освітніх галузей початкової освіти, зокрема: мовно-літературної, математичної, природничої, інформатичної, технологічної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької та фізкультурної. Визначено, що застосування імерсивних технологій у початкових класах містить: віртуальні екскурсії, віртуальні лабораторії, AR-книги, AR-ігри, 3D-моделювання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | імерсивні технології | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | доповнена реальність | uk_UA |
dc.subject | застосунок | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Імерсивні технології в початковій освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |