Zusammenfassung:
Стаття присвячена проблемі використання імерсивних технологій
у початковій освіті. З’ясовано, що імерсивні технології за останні роки
стрімко розвинулись від сумнівно перспективних до трендових та скрізь
використовуваних. Доведено, що введення їх в освітній процес Нової української школи є потребою сьогодення та чинником підвищення якості освіти.
Визначено мету статті: вивчити особливості використання імерсивних
технологій в початковій освіті. Уточнено сутність імерсивних технологій.
Виділено складові імерсивних технологій: реальну (об'єктивну), доповнену
(додану) та віртуальну реальності. Висвітлено якісні характеристики застосування імерсивних технологій у початковій освіті. Наведено приклади
використання імерсивних технологій у процесі вивчення різних освітніх галузей початкової освіти, зокрема: мовно-літературної, математичної,
природничої, інформатичної, технологічної, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької
та фізкультурної. Визначено, що застосування імерсивних технологій
у початкових класах містить: віртуальні екскурсії, віртуальні лабораторії,
AR-книги, AR-ігри, 3D-моделювання.