Zusammenfassung:
Статтю присвячено вебквест-технології, що застосовується на уроках інформатики в початкових класах. Метою статті є здійснення загальної характеристики вебквест-технології, вивчення
особливостей її застосування на уроках інформатики в початкових класах, а також виявлення впливу вебквестів на якість освіти. Уточнено сутність понять «вебквест» та «вебквест-технологія». Визначено
головну ідею вебквесту, яка полягає в активній партнерській взаємодії учнів між собою та з вебресурсами, що сприяє розвитку мотивації до навчання, інформаційної грамотності та цифрової компетентності школярів. Виокремлено основні елементи вебквест-технології (сценарій, завдання, ресурси, інтерактивність, оцінювання). З’ясовано, що існує кілька класифікацій вебквестів, однією з найбільш оптимальних є поділ останніх за рівнем технічної складності. Адаптовано алгоритм підготовки та проведення вебквесту до уроків інформатики в початковій школі. Виявлено, що вебквест будується за логікою технології проблемного навчання: від постановки проблеми до шляхів її розв’язання, представлення результату і рефлексії, що спрямовано на розвиток здобувача освіти як активного суб’єкта життєдіяльності. Запропоновано кілька онлайн-ресурсів для вебквестів, які доцільно використовувати на уроках інформатики в початкових класах (LearningApps.org, Kahoot!, Quizlet, Quizizz, Edpuzzle, Webquest). Запропоновано теми з інформатики для четвертого класу, за якими доцільно проводити вебквести. Проаналізовано основні особливості використання цієї технології на уроках інформатики в початковій школі. Розроблено методичні рекомендації для вчителів. Виявлено, що, використовуючи вебквести на уроках інформатики, варто враховувати певні виклики та обмеження застосування цієї технології в освітньому процесі. Визначено, що вебквест-технологія є ефективним засобом розвитку інформаційної грамотності та цифрової компетентності молодших школярів на уроках інформатики.