Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | |
dc.contributor.author | Бурих, Олександра Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T09:03:48Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T09:03:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11305 | |
dc.description | Теличко Н.В., Кончович К.Т., Бурих О.Р. Лінгво-дидактичні та методичні засади використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови // «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Випуск № 4(38) 2024. С.721-729 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто лінгво-дидактичні та методичні засади використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Обґрунтовано доцільність розвитку культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови, яка зумовлена вимогами сучасного суспільства до підготовки фахівця, здатного у власній професійній діяльності виконувати роль посередника культур в умовах міжкультурного спілкування | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | квест-технології | uk_UA |
dc.subject | культурознавча компетентність | uk_UA |
dc.subject | лінгво-дидактичні засади | uk_UA |
dc.subject | ситуації навчальної комунікації | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі іноземної мови | uk_UA |
dc.title | Лінгво-дидактичні та методичні засади використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |