dc.contributor.author |
Теличко, Наталія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Кончович, Катерина Тиберіївна |
|
dc.contributor.author |
Бурих, Олександра Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T09:03:48Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T09:03:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11305 |
|
dc.description |
Теличко Н.В., Кончович К.Т., Бурих О.Р. Лінгво-дидактичні та методичні засади
використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для
формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної
мови // «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Випуск № 4(38) 2024. С.721-729 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто лінгво-дидактичні та методичні засади
використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для
формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної
мови. Обґрунтовано доцільність розвитку культурознавчої компетентності
майбутніх учителів іноземної мови, яка зумовлена вимогами сучасного
суспільства до підготовки фахівця, здатного у власній професійній діяльності
виконувати роль посередника культур в умовах міжкультурного спілкування |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
квест-технології |
uk_UA |
dc.subject |
культурознавча компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
лінгво-дидактичні засади |
uk_UA |
dc.subject |
ситуації навчальної комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі іноземної мови |
uk_UA |
dc.title |
Лінгво-дидактичні та методичні засади використання квест-технологій у ситуаціях навчальної комунікації для формування культурознавчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |