Zusammenfassung:
У статті досліджено значення наукового іншомовного етикету у формуванні гуманітарної культури майбутніх учителів іноземних мов. Актуальність цього дослідження обумовлена комплексністю наукової комунікації, яка включає передачу знань та врахування соціокультурних аспектів. Центральне значення в цьому
процесі має етикет, що регулює взаємодію учасників наукового спілкування. Доведено, що володіння елементами наукового мовленнєвого етикету є важливим для здобувачів освіти, оскільки воно є ключовим компонентом підготовки вчителя іноземної мови. Мета статті полягає у висвітленні ролі наукового іншомовного етикету у формуванні гуманітарної культури майбутніх вчителів іноземних мов. Для досягнення цієї мети використано методи аналізу, узагальнення та систематизації інформації з наукових джерел. Розглянуто загальні функції етикету та
надані стратегії впровадження навичок наукового іншомовного етикету.
Beschreibung:
Кравченко Т.М., Атрощенко Т.О., Теличко Н.В. Науковий іншомовний етикет як важливий чинник формування гуманітарної культури майбутніх вчителів іноземних мов // Науковий вісник ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". Збірник наукових праць. Випуск 1(54). Ужгород.- 2024. С.83-87