Репозиторий Dspace

Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Бойко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-04-11T12:06:27Z
dc.date.available 2024-04-11T12:06:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11190
dc.description Бора, Н. Ю. Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни / Н. Ю. Бора, Ю. В. Бойко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.319-321. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.subject воєнний час uk_UA
dc.title Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись