Репозиторий Dspace

Нейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Русин, О.
dc.date.accessioned 2024-04-11T11:12:55Z
dc.date.available 2024-04-11T11:12:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11188
dc.description Русин, О. Нейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингу / О. Русин, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.337-339. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject інструменти нейромаркетингу uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Нейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись