Репозиторий Dspace

Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Переста, Х. Я.
dc.date.accessioned 2024-04-11T11:03:59Z
dc.date.available 2024-04-11T11:03:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11187
dc.description Переста, Х. Я. Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу / Х. Я. Переста, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.335-337. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг, маркетинг, marketing uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject машинне навчання uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Штучний інтелект та машинне навчання як сучасний інструмент маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись