DSpace Repository

Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Матвійчук, Світлана Салманівна
dc.contributor.author Балога, І. І.
dc.date.accessioned 2024-04-09T11:32:02Z
dc.date.available 2024-04-09T11:32:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123
dc.description Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність продукції uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject лояльність споживачів uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account