dc.contributor.author |
Матвійчук, Світлана Салманівна |
|
dc.contributor.author |
Балога, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-09T11:32:02Z |
|
dc.date.available |
2024-04-09T11:32:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11123 |
|
dc.description |
Матвійчук, С. С. Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції / С. С. Матвійчук, І. І. Балога // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.331-333. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність продукції |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
лояльність споживачів |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародні конференції |
uk_UA |
dc.title |
Формування лояльності споживачів до бренду як складова конкурентоспроможності продукції |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |